zaterdag 5 november 2011

kreadoe

Gisteren ben ik met mijn nicht San en mijn moeder naar de kreadoe geweest. We gingen met de trein, die had helaas een half uur vertraging. Ach, we zijn de tijd goed doorgekomen met kletsen en bedenken waar we allemaal naar wilde kijken. Uiteindelijk waren we rond half 12 in Utrecht en zijn we overal gaan kijken. Ik had flink gespaard om de dingen die ik graag wilde hebben te kunnen kopen. Ik heb voor het merendeel veel stofjes gekocht, voornamelijk Tilda. Ook mooie charms om ergens aan te kunnen hangen. San en ik werden helemaal dol bij het kraampje met bedels!! We hebben leuke dingen gezien, maar hadden het idee dat het toch iets minder was dan vorig jaar. Niet heel veel nieuws te zien.

Toch hebben we een erg leuke dag gehad die we afsloten met een broodje en kopje soep (bedankt san!) en daarna nog een heerlijke cappuchino van starbucks. Ik had ook een nieuwe haaknaald gekocht en die heb ik gisteren meteen uigeprobeerd....fijn!


Groetjes Tanja

4 opmerkingen:

  1. Mopper!! Woon ik er om de hoek, kón ik niet gaan!! Echt jammer. Volgend jaar ben ik er graag bij, want het was geslaagd zo te zien.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bedels heb je gekocht. Ik zie in de gauwigheid al een leuke naaimachine ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke bedels! altijd leuk om nieuwe spulletjes te kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Tanja,

    Wat leuk, die Kreadoe, ben er zelf al jaren niet geweest, maar op veel blogs zie ik foto's van de stands en de mooie dingen die er te koop zijn geweest. Wie weet volgend jaar...
    Wat heb je een mooi logo voor de webshop van San gemaakt, zeg, weer superknap hoor!
    Laatst heb ik ook nog even naar dat filmpje over dat boekje dat je gemaakt hebt zitten kijken en dat blijft maar in mijn hoofd zitten, ben alleen niet zo creatief met papier, dus durf ik er nog niet helemaal aan, maar ik vind het een leuk idee vinden!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen