dinsdag 14 september 2010

Alweer even geleden....

Tja, de tijd vliegt, zo ben ik al een paar dagen niet meer op mijn blog geweest. Ik ben gewoon erg druk met mijn werk....ik moet nog steeds wennen! Ik kom niet eens toe aan knutselen en dat vind ik echt erg! Vorige week zaterdag had ik markt zoals ik hier al eerder schreef. Het is de leukste markt van het jaar, want de mensen die er komen kunnen echt waarderen wat je allemaal maakt en kopen ook nog eens wat! Dus het was succesvol! Ook het weer zat goed mee!


Verder had ik afgelopen weekend ook weer een markt, deze was minder succesvol....Gelukkig had ik mijn nieuwe I-phone mee en heb ik kunnen puzzelen! Ik popel om een leuk hoesje voor mijn telefoon te maken! Zaterdag ben ik op stap geweest met een lieve vriendin. Leuke ideetjes opgedaan, nog een tijdschrift en stempels gekocht en verder heerlijk genoten van de zon, terrasjes en het gezellig gekletst!

Vandaag ben ik op stap geweest met oma. Het graf van opa moest eens een flinke poetsbeurt krijgen. Alle oude plantjes weg en nieuwe erin! Voldaan gingen we naar huis! Ik kon het niet laten om voor mezelf ook wat plantjes te kopen en bij thuiskomst ben ik even de tuin in gedoken! Hier en daar wat vegen, weggooien, opruimen schuiven en klaar! De tuin is nu in herfstsfeeren, al hoop ik nog wel van de zon te mogen genieten en nog in de tuin te kunnen zitten....

 
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Je tuintje ziet er weer gezellig uit! Ik hoop dat we nog lang van ons tuintje kunnen genieten in een heerlijke nazomer!
    Ik hoop dat je snel weer aan het knutselen toekomt, want ik weet hoe erg je dat mist!

    X San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tanja,
    Dit ziet er gezellig uit! Hopen wij toch graag op een super na-zomer met veel zonnestralen en prachtige herfstkleuren.
    Sterkte met je werk! groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen