maandag 9 mei 2011

Tassen

Gisteren heb ik heerlijk met mijn raam open achter de naaimachine gezeten. Al een hele tijd had ik stof liggen van Toesh. We kochten het toen we bij Ikea waren en ze vroeg me als ik er eens tijd voor zou hebben een tas van te maken. Gisteren heb ik tijd gemaakt en ben ik begonnen met de tas. Ze heeft al een tas van mij (zie hier) en wilde graag een iets grotere. Deze is 5 cm breder en ik heb de hoeken omgestikt zodat ie wat meer "body" heeft. Deze tas was redelijk snel klaar en ben hem gisteren avond al even wezen brengen. Helaas was ze niet thuis, dus ik weet niet of ie goed is zo, maar Denise, haar dochter vond hem erg leuk...


Verder stond er nog een andere bestelling op mijn lijstje. Een hele tijd geleden maakte ik voor alle 4 de meiden van mijn vriendin deze tassen. Debbie heeft binnenkort een kinderfeestje en haar vriendinnetje vind haar tas zo mooi. Debbie dacht dat dit wel een leuk kado voor haar verjaardag zou zijn en vroeg mij ook een tas voor haar vriendinnetje Charlotte te maken. Ik maakte deze tas iets anders. Gebruikte alleen de voorletter omdat de naam zo lang is. Verder had ik al een tijd in mijn hoofd het idee om een hart als applicatie te maken. Dit leek me leuk om te combineren. De volgende tas os het resultaat! Debbie heeft de stofjes uitgezocht en ik moet zeggen dat ik het een leuke tas vind!

 
Vanavond heb ik nog een leuke ketting gemaakt, de foto volgt snel!
Nu nog even wat in het huishouden doen!

Groetjes Tanja

3 opmerkingen:

  1. O wow, Tanja, dit is prachtig!! Debbie mag ook op mijn verjaardag komen (ben ik natuurlijk al lang jarig geweest, maar we kunnen wel een datum verzinnen, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke tas heb je gemaakt, leuke stoffen ook (ben gek op Ikea). En je hebt ook al zo'n leuke blog, ik ga je volgen hoor :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vond Toesh van haar nieuwe tas? Leuke stof!

    X San

    BeantwoordenVerwijderen