zondag 11 september 2011

Verjaardag

Vandaag gingen we naar de verjaardag van Roy en Esmee. Voor alletwee maakte ik vanmorgen een kaartje. Nu ik de kaartjes hier wil laten zien zie ik dat een van de foto's helaas niet scherp is....maar ik plaats hem toch...ik heb de kaart uit het boekje van Frences! Z'n mooie kaarten staan hierin! Het heet kaartromantiek....



Voor Roy maakte ik een stoerder mannenkaartje, ik vind dat er op een mannenkaart best een bloem mag zitten, jullie ook?



Morgen hoop ik tijd te hebben om 2 geboorte kaartjes te maken!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tanja,
    Helemaal mee eens, waarom zou een man geen bloemen op zijn kaart mogen? Ik vind hem heel leuk geworden. Ook de meisjeskaart.
    De mannen variant kan zo meedoen aan Bianca's challenge van deze maand. Neem gerust een kijkje (het gaat om de inspiratie, ze verloot geen prijs) www.eachcardisunique.blogspot.com
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten zijn erg mooi. De bovenste is een echte meidenkaart. En de onderste kaart is echt stoer mannenkaart geworden. Inderdaad kan er best een bloem op een mannenkaart.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen