woensdag 17 maart 2010

Leuke stofjes gekocht!!!

Via de site van marutska heb ik deze leuke stofjes gekocht. Ze zijn van Tilda en het waren twee verschillende paketjes. Ik wist niet welke ik moest kiezen, wilde ze eigenlijk wel allemaal hebben!!!



De laatste foto is helaas niet helemaal scherp!
Ik ben er al zulke leuke dingen mee aan het maken!!!

Een kleine sneakpeak, na het weekend volgt een echte foto van het eindresultaat, ik ga het weekend weg met een groep lieve vriendinnen en ben voor hun allemaal een kleinigheidje aan het maken op MIJN NIEUWE NAAIMACHINE!!


Morgen post ik nog twee sneak peaks van dingen die ik voor het weekend aan het maken ben, nu is het weer genoeg geweest voor vandaag, ben moe!

Liefs Tanja

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stofjes!! Vooral die rode is erg mooi. Ik ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken. Je hebt het wel verteld, maar ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet. Hoe werkt je nieuwe naaimachine? Ik heb erg veel zin in de naailessen. Ik hoop dat we weer snel kunnen beginnen. Heel veel plezier dit weekend!!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen