woensdag 24 maart 2010

Madeleine

Vandaag is Madeleine jarig!!! Ze wordt 1 jaar. We gaan er straks naartoe en ik heb net dus even een kaart voor haar gemaakt.


Ik heb papier gebruikt uit de nieuwe papierlijn van marianne design. Het is het baby papier. Ik ben er helemaal weg van! Ik had van de workshop die ik van het weekend gaf nog heel veel restjes papier over. Ik vond het leuk om roze en groen tinten te combineren en veel soorten papier te gebruiken. Ik heb een tijd geleden een kaart gezien met blokjes van restjes papier en vond het leuk ook zo'n kaart te maken. De stempel is uiteraard ook van Marianne design, mijn favoriete series zijn toch die van Eline Pellinkhof! Haar stijl staat me erg aan!!! Ik verheug me telkens weer als er iets nieuws uit komt van haar hand!

Ben nu nog bezig met een ander leuk kaartje, dat probeer ik vandaag af te maken en morgen te posten!

Liefs Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten