vrijdag 18 juni 2010

communiekaartjes

Hallo!

Afgelopen week schreef ik dat ik wel 3 communie kaartjes moest maken. Inmiddels zijn ze opgehaald en komende zondag is de communie van de kinderen. Ik wil de kaartjes wel al hier laten zien omdat de mensen waar de kaartjes voor zijn hier toch niet kijken.

Het moesten 2 kaarten voor jongens worden en een keert voor een meisje. De meisjes kaart is erg leuk geworden, met veel roze, want daar houd ze erg van kreeg ik te horen! De Jongens kaarten vond ik wel moeilijker om te maken. Ik moet toch eens op pad om wat stoere jongens stempels te scoren. Ik heb de kaarten voor de jongens vrij simpel gehouden. Ik had nog digitale stempels van Margriet, die speciaal voor een communie zijn ontworpen. Alleen tekst met eventueel een heel eenvoudige vorm erbij. Ik koos er een uit met tekst en die met de ster heb ik ook gebruikt, alleen heb ik de kern uitgesneden en er met vilt een ster ingemaakt.




Ik hoop dat ze zondag een beetje fatsoenlijk weer hebben tijdens de communie!

Tot snel maar weer, groetjes Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten