donderdag 5 januari 2012

BINGO!

Hallo lieve blogvolgers!

Ik wil jullie allereerst een heel goed, gelukkig gezond en creatief 2012 wensen!

Dan ben ik de dames die meededen met de give away nog de uitslag verschuldigd....Ik heb mijn Bingo spel eens uit de kast getrokken. Er zijn in totaal 23 reacties geplaatst. Ik heb 23 ballen corresponderend met de reactie in een kom gedaan, sommige dames hebben meerder reacties geplaatst, daarvan heb ik de eerste reactie genomen en de ander ballen weggelaten, er zitten in totaal dus 20 ballen in het spel....


Na het uitzoeken van de ballen alles in de bingo gedaan en draaien maar....


En de winnaar is.....


Nummer 18, deze bal correspondeert met: TIALDA!!

TIALDA zei

Wat gaaf dat je een persoonlijk sleutelhanger wil maken! Lijkt me gaaf te mogen ontdekken wat je er dan van maakt!
Groet van Tialda


Hartelijk gefeliciteerd! Wil je me even je adres en wens voor een kleurtje doorgeven dan ga ik een mooie sleutelhanger voor je maken en toesturen!

Groetjes Tanja

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel Tanja! Leuke verrassing dat ik een persoonlijke sleutelhanger van je ga ontvangen! Benieuwd wat ik ga ontvangen en zal hem zeker op mijn Blog plaatsen! Groetjes Tialda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Tialda! Ik mag uit ervaring zeggen, dat Tanja's werken prachtig zijn! (vorig jaar mocht ik de ketting-give away winnen (-: )
    Veel plezier met je sleutelhanger. Ben benieuwd hoe die gaat worden.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor de winnaar!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat leuk dat je zo'n mooie sleutelhanger hebt gewonnen Tialda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hij is binnen! Een prachtige sleutelhanger met een mooi detail: een korsetbedeltje! Helemaal toepasselijk! Dank je wel Tanja!! Ik ben er heel erg blij mee :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enkele maanden geleden zei mijn vriend dat hij zich depressief voelt als hij bij mij is en dat hij een relatiebreuk nodig heeft. Ik was in de war en te gekwetst, maar ik weet niet wat er mis ging in onze relatie waardoor hij uit elkaar ging, ik huilde naar een vriend en ze vertelde me hoe heer Bubuza haar relatie herstelde met zijn spreuk, dus ik stuurde een sms naar de heer Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396. Hij reageerde en beloofde me te helpen, hij vertelde me dat mijn vriend bij me terug zal komen smekend op zijn knieën. Ik deed wat Lord Bubuza me vertelde en 16 uur later kwam mijn vriend thuis, huilend op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven. Hij voelt zich nu zo tot mij aangetrokken en mijn relatie is nu prachtig. Heeft u een relatieprobleem?? Lord Bubuza is een God OP aarde.. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen