maandag 30 januari 2012

Tas voor Maartje

De dochter van mijn collega was begin januari jarig. Ze had mijn blog eens bekeken en vond mijn tassen zo leuk dat ze er wel een wilde voor haar verjaardag. Helaas zat ik net even zonder naaimachine.....maar zodra ik mijn nieuwe naaimachine had ben ik meteen aan de slag gegaan. De wens was groen roze een hartje en de eerste letter van haar naam....


Ze was superblij met de tas! Ik vind hem ook erg vrolijk geworden. De achterkant is roze gestipt met hetzelfde hart.

Een stagaire op mijn werk vond mijn sleutelhangers erg leuk. Ze bestelde een paars met oranje exemplaar. Deze maakte ik na de tas.


Dit zijn dus de eerste twee projectjes op mijn nieuwe naaimachine...


Ik had twee weken geleden weer bloemschikcursus en we hebben een super leuk stukje gemaakt, het doet me verlangen naar het voorjaar met die leuke bollen erin. Voor nu geniet ik maar van dit leuke stukje op tafel, want buiten is het wit van de sneeuw! Dat heeft ook wel weer wat hoor!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Ha Tanja,
    Wat een heerlijk lente-stukje, krijg ik ook zin in voorjaar van. Al vind ik de winter zoals hij zich vandaag laat zien ook erg aanlokkelijk. En wat een schat van een tas weer! Fijn he, zo'n nieuwe machine...meestal kan hij dan ook weer meer dan de voorgaande. En de sleutelhanger is ook weer top.
    Oh, en dat hoesje voor de haaknaalden heb ik zelf in elkaar geflanst....op allerlei blogs goed neuzen en dan van alle voorbeelden de goede dingen bij elkaar voegen en voila!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat supermooi is dat tasje geworden. Ik heb stiekem nog een beetje ijskoorts ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen