woensdag 12 september 2012

Een heel mooi kado!!!

Hallo allemaal!

Mijn moeder is sinds een tijd bezig met quilten. Ze begon met een mooie deken voor Mikki en Sjors en toen ik die zag was ik verkocht! Wat kan mijn mams dit mooi maken en ook zo netjes!!! Ik vroeg haar of ze voor mij ook zoiets moois wilde maken....

Natuurlijk wilde ze dat! Ik kocht leuke tilda stofjes en we gingen aan de slag. Een avond besteede we aan het mooi neer leggen van alle lapjes. Ik had de wens om diverse tinten door elkaar te gebruiken, maar dat werd toch niet zoals we het voor ogen hadden, dus werd de kast van moeder geplunderd met haar lapjes tilda stof en maakten we twee stapels. Voor mij een roze stapel en een stapel in blauw groen tinten waar mijn moeder zelf een deken mee gaat maken. Nadat we dit klaar hadden en weer aan het uitleggen waren werd ik al helemaal enthousiast!!

Ik vertelde mijn moeder dat ik de deken pas weer wilde zien wanneer deze helemaal klaar was en vlak voordat het warm werd kreeg ik dit prachtstuk!!! Ben er superbij mee, vooral ook door de persoonlijke noot die mijn moeder aanbracht is dit voor mij een heel speciale deken geworden. Jullie zullen me vast geloven als ik zeg dat ik hier heerlijk onder zal liggen als ik het koud heb op de bank!


Lieve mama, bedankt! Dikke zoen!!!!

Morgen weer een blog met een heel eenvoudig snel kaartje dat ik maakte...

Groetjes Tanja

4 opmerkingen:

  1. Grote complimenten ook aan je moeder! Een pracht-deken!!! Daar krijg je toch direct zin om onder te kruipen. De avonden worden al koeler, dus... (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi en wat lief de tekst die je moeder erop gezet heeft.Ik kan me goed voostellen dat je daar heerlijk onder slaapt.

    Doe je moeder de groetjes van me.


    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een supermooie deken! Wat een lieve moeder heb je toch! X

    BeantwoordenVerwijderen