donderdag 13 september 2012

Snelle eenvoudige kaart

Hallo!

Soms heb je van die momenten dat je nog even snel een kaart moet maken....dat was bij deze kaart het geval!


Ingrediƫnten: Papieren bloemen (marianne), papier (reststuk), stempel (eline), Die - snijmal (Nellie Snellen) en pointura verf...

Ik maakte een uitsnede uit het papier met de middelste mal. Dit plakte ik op de kaart. in de schulpjes bracht ik stippen aan met de pointura verf. Een stempel erop en een groepje bloemen en klaar was de kaart!

Tot morgen!

groetjes Tanja

5 opmerkingen:

  1. "nog even snel een kaart moet maken"....zelfs dat doe ik je niet na. Hij is erg leuk en mooi geworden. Ik zie altijd graag jou kaarten voorbij komen :-)


    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petra, ik ben voor mijn werk bezig met het maken an allemaal filmpjes van diversen technieken die je kunt gebruiken bij het maken van kaarten. Ik zal wel een link op mijn Facebook plaatsen als ze klaar zijn. Misschien vind je het leuk ze te bekijken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja...dat zou ik heel erg leuk vinden. Super!

      Groetjes, Petra

      Verwijderen
  3. Hij is prachtig Tanja. En dan doe jij effe snel hihii
    Nou ik niet hoor.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen