zondag 21 februari 2010

Leuke materialen

Afgelopen donderdag ging ik shoppen in Den Bosch met een vriendin. We vonden er een leuke knutselwinkel en stoffen en fournituren winkel. Ik kon me niet inhouden en heb deze leuke stofjes gekocht, ik wil er een vlaggenlijn van gaan maken.


Verder nog mooie kan van mijn vriendin kado gekregen, ik werd echt verwend, kreeg een heel tasje met lieve kadoos omdat ik morgen geopereerd wordt!!! Mooi kant zat er in, twee leuke stempels en fijne scrub voor mijn voeten en handen! Werd er helemaal blij van, zo lief!!!
Dit is het kant dat ik kreeg:


Ik ga er zeker iets heel erg moois mee maken.

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Dat stofje met die appeltjes!!! Geweldig! Je bent goed geslaagd zie ik. En wat heb je toch een lieve vriendin zeg.

    BeantwoordenVerwijderen