zondag 21 februari 2010

Verjaardag

Er zit weer een verjaardag aan te komen, ik kan er niet naartoe, dus heb een kaartje gemaakt om te feliciteren.
De stempel is van Foreven friends en die heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden. de oogjes va het beertje maakte ik zwart met mijn glaze pen, hierdoor gaan ze leuk glinsteren, alleen zie je dat op de foto niet zo goed. Als versiering gebruikte ik lint en een gehaakte bloem. Op de gehaakte bloem heb ik nog een klein roosje geplakt en onder de bloem zit een geponste bloem, om de boel leuk op te fleuren heb ik witte stipjes op de blaadjes heb gezet.



Detail van de bloem:



Dit is even een laatste berichtje, ik heb morgen een fikse operatie voor de boeg, zal minimaal een week in het ziekehuis liggen en daarna thuis ook nog moeten herstellen, knutselen zal er helaas voorlopig niet van komen....Ik kreeg vandaag van mijn man Ric te horen dat ik een naaimachine van hem krijg.....tja dat wordt wachten voordat ik hem kan gebruiken!!!

Liefs Tanja

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje weer. Jij maakt echt leuke kaarten, ik zou wel iedere dag jarig willen zijn... Maar dan wel iedere dag van jou een kaartje he? Hihi
    Wat lief van Ric dat je een naaimachine krijgt van hem! Nog een betere reden om snel weer beter te worden he?
    Op dit moment lig je in het ziekenhuis en ben ik nog aan het wachten op een bericht van je moeder of alles goed is gegaan. Ik hoorde dat je vannacht slecht had geslapen, nou ik heb gezellig met je mee gedaan. Ik hoop snel van je te horen...

    BeantwoordenVerwijderen