woensdag 10 februari 2010

Zomers kaartje

Hallo!

Gisteren heb ik eindelijk weer eens de tijd genomen om een kaartje te maken...Ik had zin in een zomers kaartje, ik ben de sneeuw en winter zo zat, dus ik toverde een beetje voorjaar in mijn knutselkamer!

Ik zocht eerst papier uit, dit papier komt uit de nieuwe papierlijn van Eline Pellinkhof. Ik ben er helemaal weg van! Ik heb ook weer stempels besteld, die waren helaas uitverkocht bij Pipoos, als het goed is komen ze vandaag binnen, ik wacht met smacht op een telefoontje ;). Nadat ik het papier had gekozen heb ik een leuke stempelafdruk uitgezocht en die in dezelfde tinten ingekleurd met mijn derwent potloden. Hierna ben ik begonnen met het opbouwen van de kaart en versieren. Als ik het kaartje zie krijg ik zelf al zin in de lente!!!



Detail van het bloemetje

1 opmerking:

  1. Dat ziet er weer erg mooi uit! Krijg inderdaad het lente gevoel al een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen