woensdag 17 februari 2010

Naailes 3

Gisteren hadden San en ik onze derde naailes. We wilden graag een schort maken, San had al veel schorten en besloot er een voor haar nichtje zoe te maken. Ik wilde een schort voor mezelf maken. Ook wilde we bij dit werkstuk de boel wat pimpen, dus gebruik maken van lint kant knopen bloemen en dat soort spullen. De stofjes hadden we vorige week gekocht bij Ikea, meteen maar een voorraadje ingeslagen, Ik wist al redelijk wat ik wilde maken, dus had van alles meegenomen. We moesten deze les eigenlijk ook het patroon een beetje zelf maken. Dit is het resultaat:


en dan nog een close up van de bovenkant van mijn schort. Helaas is de foto niet helemaal scherp...


Je kunt trouwens de foto vergroten door erop te dubbelklikken...

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Wat hebben we toch weer leuke dingen gemaakt! Ik krijg er iedere keer meer zin in. Ik wil zoveel! Ik begin een beetje te balen dat ik nog niet zoveel kan...Ik wil zo graag van alles maken. Maar we moeten nog veel leren. Ik vind het echt geweldig dat je moeder dit doet. Wat vond Ric van je schort? Ik vind die van jou zo leuk! En nou verzinnen wat we de volgende les willen maken. Maar daar hebben we inderdaad nog even de tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen