donderdag 27 mei 2010

Charlotte!

Zo daar ben ik weer eens! Ben heerlijk op vakantie geweest naar Italie! We hebben zo'n geluk met het weer gehad! Heb heerlijk genoten en me ook bezig gehouden met mijn andere hobby! Lekker LEZEN!!!

Nu weer thuis en na de was en alle andere noodzakelijke dingen had ik gisteren weer tijd om te knutselen! Toen ik thuis kwam van vakantie lag er een geboorte kaartje in de brievenbus. Mijn bloemschik vriendin Stans heeft na 3 zonen nu een dochter gekregen! Dat vraag om een echte meiden kaart en ook een slinger in vrolijke meiden kleurtjes! Ik ga het zo op de post doen en dan hoop ik dat ze het leuk vind geworden! Ik plaats de foto's vandaag al, want ik denk niet dat Stans mijn blog weet te vinden.

De vaggenlijn:


en de kaart:


Zo en nu ga ik opruimen in huis. Straks mag ik gaan oppassen op Madeleine en haar 2 zussen! Fotocamera gaat natuurlijk mee!

Tot snel!

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Wauw wat een mooie vlaggenlijn! Daar zullen ze heel blij mee zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen