dinsdag 4 mei 2010

Hip Holland

Hallo!

Een vriendin van mij gaat met haar partner mee op zakenreis naar Amerika. Ze plakken er daarna nog lekker vakantie aan vast. Ik geloof dat het eerste deel van de reis zakenreis is. Ze nemen volgens mij vaak iets mee voor de vrouwen van de zakencollega's en dus...vroeg ze mij of ik brillenetuis wilde maken in Hollandse stijl!

Nou, men neme stof in de kleuren rood wit blauw. Ook nog wat stof met hip delftsblauwe print erop en aan de slag dan maar! Het patroon is hetzelfde als ik al vaker gebruikte. Komt vandaan bij MiekK's en is erg makkelijk en redelijk snel te maken! Ik vind het resultaat erg leuk om aan Amerikanen weg te geven!


Zo ga nu asperges klaarmaken en dan vanavond weer terug achter de naaimachine. Ben druk bezig met hartjes en hartjes en hartjes....Morgen geen tijd. Dan gaan we mijn (onze) nieuwe bolide halen en toeren. Ik hoop dat het zonnetje schijnt!

Groetjes Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten