zondag 2 mei 2010

Stoffen

Hallo!

Omdat ik graag op markten wat dingen die ik van stof heb gemaakt wil verkopen heb ik natuurlijk wel een voorraadje stof nodig. Ook wat verschillende tinten. Ik ging zoals jullie misschien wel gelezen hebben afgelopen dinsdag naar de stoffenmarkt in Eindhoven en kocht allemaal verschillende stoffen. omdat ik maar weinig stoffengebruik in mijn werkjes heb ik overal maar een halve meter van genomen en die ik halve meter heb ik soms nog geruild voor de helft van een stof bij mijn nicht. Zo hebben we lekker veel keus en niet al te veel grote lappen stof. Alleen de effen stoffen zijn een meter omdat ik die voor voering juist wel weer veel nodig heb. Nu kan ik dus weer aan de slag om wat leuke tassen te maken en hartjes en etuitjes etc...

Voor zaterdag ben ik alweer druk aan de gang om mijn voorraad wat aan te vullen. Ook staat er van de week fimo kralen maken op mijn to do lijstje...eens kijken waar ik allemaal wel en niet aan toe kom!

De buit van dinsdag:



groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stofjes he? Zeker zo bij elkaar. Ik ben nou bezig met bloemetjes te haken, en die kunnen heel mooi bij jou en mijn stofjes!!!!
    wordt vervolgd.......

    BeantwoordenVerwijderen