donderdag 8 juli 2010

Lekker weertje he!

Hallo!

Tja, dan ben je zomaar even een tijd niet aan het bloggen. Het is zo'n lekker weer dat ik gewoon lekker andere dingen aan het doen ben! Verder is het zo dat ik per 1 juli een nieuwe baan heb gevonden!!! Ben zo blij dat ik weer aan de slag kan! Heb mijn eerste werkdagen er alweer opzitten! Ik werk nu 5 ochtenden en heb dan s'middags vrij. Zo hou ik straks lekker tijd om s'middags te knutselen (als het weer wat koeler wordt!)

Ik moet zeggen ik ben wel bezig met 4 projecten en die wil ik allemaal einde van de maand af hebben, dus er volgen nog vast wat leuke foto's van kaarten en stof projecten!

Afgelopen zaterdag had ik een markt en Mikki was aan het logeren bij opa en oma. Ze wilde zo graag eens op een markt staan samen met mij, dus heeft ze met oma gelukstenen gemaakt, zo had ze zelf ook wat te verkopen! Helemaal trots als er weer iemand een steen bij haar kocht! Toen we naar huis gingen was het mandje stenen bijna leeg en de beurs van Mikki goed gevuld!





Tot snel!

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg...mooie stenen zijn dat geworden!!

    Je dchter is dus al even vreatief als jij!!!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea...was het mijn dochter maar...het is de oudste van mijn broertje, die was gezellig met haar tante op pad! Dat creatieve heeft ze inderdaad van haar tante en opa en oma...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heeft Mikkie mooie geluks stenen gemaakt zeg!! Zien er erg lief uit!

    Wat lijkt ze veel op jou hè! Knappe griet! Tis lang geleden dat ik een foto van haar zag. Wat is ze alweer groot!!! Gaat het met Sjors ook goed?

    Ging de verkoop van jou spulletjes ook lekker???

    Owja, ik zit trouwens van 6 t/m 16 aug bij Landal's in Lommerbergen. Wil je natuurlijk wel ff zien hè! Gaat dat lukken?????

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, dan ben ik op vakantie.....Grrrr...anders hadden we lekker af kunnen spreken!

    Leuk dat je Mikki op mij vindt lijken! Ze wordt dit jaar alweer 8 jaar! Met Sjors gaat het ook prima! Die was 2 weken geleden aan het logeren!

    Verkoop van mijn spul gind niet zo goed, het was zo warm dat het heel erg rustig was op de markt...

    X

    BeantwoordenVerwijderen