donderdag 16 december 2010

Kerstpost deel 2

Nou heb weer wat kaarten af... de een is wat leuker geworden dan de ander, maar heb er gewoon niet heel veel tijd aan besteed! Morgen avond nog wat kaarten maken en dan hoop ik dat ik alles klaar heb!

Deze kaarten heb ik heel eenvoudig gehouden. Ik bestempelde meestal de donkere achtergrond kaart met witte bloemen (van Eline uiteraard!) daarop een label of stuk papier (ook van Eline!) en dan een stempel heel snel gekleurd! Een soort van productiewerk is dit!


Ow ja, dit is post nummer 98, Bij 100 ga ik mijn give away bekend maken!!! Ik beloof dat ik deze week nog vaak kom...op het programma staat nog bloemschikken (zaterdag) en borden maken voor Mikki en Sjors voor op hun nieuwe kamertjes....die wil ik uiterlijk zaterdag avond klaar hebben!

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Jouw 'productiewerk' is echt leuk geworden, Tanja. Mooie kaartjes, stuk voor stuk.
    En trouwens, gekochte kaarten zijn toch ook allemaal hetzelfde...(-;
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen