woensdag 15 december 2010

Kerstpost


Zo mijn hobbyhok is opgeruimd en maar meteen weer een zooitje gemaakt....ben bezig met de kerstkaarten. Morgen gaat de eerste lading de deur uit. het zijn hele snelle zelfgemaakte kaarten geworden....ze zitten al in enveloppe, morgen maak ik een foto van lading 2...

Volgend jaar toch maar iets eerder beginnen met de kerstkaarten ;)

Zie dat ik zomaar alweer iets meer dan een jaar aan het bloggen ben en inmiddels ook bijna op mijn 100ste post zit!!!! Nou ik denk dat het tijd wordt voor een GIVE AWAY!! Ik weet al wat en kan verklappen dat het iets erg leuks is! Zelfgemaakt natuurlijk hahahaha :)

Houd mijn blog deze week in de gaten!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tanja,
    Jij bent al verder dan ik met de kaarten. Maar ik had me voorgenomen om er geen een te maken, dus...
    Ben heel benieuwd naar je give-away (-:
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ramp he? Die kerstkaarten. Ieder jaar koop ik van alles om zelf weer mijn kerstkaarten te maken. En dan ineens is het een week voor kerst! Dan maar gauw wat kaarten kopen... Inderdaad...Volgend jaar eerder beginnen!
    He, wat leuk een Give - Away? Ik ben benieuwd! Spannend!

    Dikke kus San

    BeantwoordenVerwijderen