vrijdag 21 januari 2011

Alweer een prikbord

Tja, als je iets leuk vind om te maken, dan doe je dat ook veelvuldig!

Afgelopen zondag was de dochter van vrienden jarig. Aangezien ik het merendeel van de visite al op zaterdag had gehad zijn we laat in de middag nog even op verjaardagsvisite gegaan! Ik had eerder die week al een leuk bord gemaakt in de kleuren die de dame in kwestie erg mooi zou vinden.

Dus naturel tinten, maar dan met een vleugje kleur...Ik vind het zelf een erg mooi bord geworden! Zou het zelf ook wel willen ophangen hahahah! Ook nog een hart in dezelfde tinten erbij gemaakt en als finishing touch een leuke kleine zeepketting. Ze was er ERG blij mee! Kreeg afgelopen week telefoon met de vraag of ik nog eenzelfde bord wilde maken, ze wil er graag 2 naast elkaar gaan hangen! Dat vind ik dan erg leuk, dat mijn vrolijke, met zorg, zelfgemaakte kado's zo blij ontvangen worden!




Komende week nog meer prikborden! Ik krijg er geen genoeg van! En elke keer zijn ze weer anders vind ik..

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen en tot snel!

groetjes Tanja

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er idd erg leuk uit!

    En als je nog een 2de mag maken.....ja dan viel hij echt in de smaak!!

    Je bloemstukje hier onder vind ik ook goed geslaagd! Lekker lenteachtig!

    Fijn weeknd!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hier ook een tweede van willen (-:

    Het is me trouwens nog niet gelukt om een zeepketting te maken, maar het lint heb ik wel al in huis...
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk Tanja, mooie stofjes op dat prikbord!! En die zeepketting is ook helemaal mijn ding...kijk er nu al naar uit om 'm samen te maken met ons weekendje.
    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke prikborden maak je! Wat gebruik je als basis?

    BeantwoordenVerwijderen