maandag 3 januari 2011

Een nieuw jaar...

Zo een eerste bericht in het nieuwe jaar...

Allereerst de beste wensen voor iedereen die hier meeleest!


Dit bloemstukje maakte ik tijdens de workshop vlak voor kerstmis, het staat nu nog steeds leuk op tafel en is nog steeds mooi, dat is het voordeel van groen, dat blijft langer goed dan bloemen! Ach binnenkort gaan we alweer iets nieuws maken! Leuk, want het is wat kaal nu de kerstboom weer is opgeruimd!

De kerstdagen en ook oud op nieuw zijn wij goed doorgekomen! Lekker rustig aan, weinig geknutseld en ook weinig achter de computer gezeten! Even tijd voor elkaar....ik was wel van plan heel veel te knutselen, maar toen ik eenmaal vakantie had was ik even toe aan gewoon "niets" doen. Lekker uitslapen en doen waar je op dat moment zin in hebt! Het enige creatieve dat ik heb gedaan is een sjaal gehaakt. Moet de draadjes nog even afwerken en dan zal ik er een foto van plaatsen.

Vlak voor kerst ging ik bij mijn broer en gezin op bezoek om hun nieuwe huis te bewonderen. Ik had nog niet laten zien wat ik voor de meisjes maakte om op hun nieuwe kamertje op te hangen...

Een voor Mikki in haar favoriete kleur:


En natuurlijk ook een voor Sjors in haar favoriete kleur! 


Ze waren er alletwee erg blij mee! Nu ga ik beginnen aan de borden voor ook 3 zusjes...borden in PIP stijl...

Tot snel en leuk dat je er weer even was!

Groetjes Tanja


2 opmerkingen:

  1. Hallo Tanja,
    Fijn dat je weer terug bent na een rustige kerst/nieuwjaarsperiode. Lekker, he, lang slapen en doen waar je zin in hebt (-: Zo hebben wij samen met onze kinderen de kerstvakantie ook beleefd - heerlijk!
    Binnenkort is een vriendin van mij jarig en ik ben van plan om een leuk bord voor haar te maken. Maar of dat zo leuk wordt als deze van jou? Jammer dat ik je niet persoonlijk om een workshop kan vragen, afstand, he )-:
    Ik ben nog op zoek naar een vrolijk stofje. In ons dorp is op woensdag markt, maar dat is mijn werkdag.
    We zullen zien.
    Ik wens jou en je familie een gezond, vrolijk, liefdevol en inspirerend 2011 toe.
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog de allerbeste wensen Tanja.
    Je hebt weer leuke dingen gemaakt zeg.

    Tot op de workshop,

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen