maandag 17 januari 2011

DE WINNAAR!

Een dag later dan in de planning lag, maar gisteren was een erg drukke dag. Ik werd met knallende koppijn wakker...gelukkig werd het wat minder na 2 paracetamolletjes!

Was pas laat wakker en vlug daarna kwam er bezoek! s'avonds zijn we nog naar de verjaardag van een andere jarige job geweest (daarover komende week meer...) en toen we eenmaal thuis waren was ik afbebrand en ben ik zo mijn bed ingerold!

Maar goed, die ene dag zal ook niet veel uitmaken!

Ik ga de winnaar bekend maken:


TROMGEROFFEL>>>>>>>



JUDITH, je mag me een mail sturen met je adres en de keuze voor de ketting en dan komt ie zo snel mogelijk naar je toe! ik ga even kijken of mijn  link met e-mail het nu doet!

Groetjes Tanja

P.S. Voor de verliezers....niet getreurd, zodra de 50 volgers in zicht zijn, dan ga ik een nieuwe give away doen.....

2 opmerkingen:

  1. Tanja, nog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

    En Judith gefeliciteerd met je give-away, veel plezier met de mooie ketting.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, leuk leuk leuk!!
    Dank je wel, Tanja! Ik stuur je mijn adres (-:
    Yes (-:
    Beterschap en een fijne avond,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen